SM XCO

Skärmavbild 2015-07-19 kl. 23.13.38Foto: Ludvig Kitzberger från FB

Då var årets SM över. Som alla senare år blev det mer ett genomförande än ett tävlande och jag blev sexa för tredje gången på raken tror jag. Nästa år – med EM i Jönköping blir det nog mer fokus på XCO inbillar jag mig. Dagens race var annars trevligt, och arrangemanget bra under de få timmar jag var på plats.

Nu sitter jag på ett hotell i Roskilde och jag med familjen kör vidare med semestern efter tävlingsuppehållet. I morgon har jag tillstånd att nöta lite landsväg ner till Rödby vilket ska bli trevligt. Hoppas benen är med mig för det fanns inte så mycket efter-race-mat att få fram på hotellet efter kl 22:00, jag får ladda med frukost i morgon istället… 🙂

Prel resultat alla klasser:

Skärmavbild 2015-07-19 kl. 23.48.01

Lämna en kommentar